49,00 zł
Cena regularna:
99,00 zł
378,00 zł
Regulamin
Sklep internetowy La miz jest prowadzony pod adresem www.lamiz.pl
Dane firmy:
PRING Paulina Lemańska
Bór Zapilski 21a
42-133 Węglowice
NIP: 574 206 28 90
REGON: 368222362
dalej nazywaną „Sprzedającym”.
I. Postanowienia ogólne.
- Kupującym może być pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, dalej nazywana „Klientem”.
- Wszystkie ceny podawane przez Sprzedającego wyrażone są w polskiej walucie i są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Ceny towarów nie zawierają kosztu dostawy określonego w opisie każdego produktu.
- Sprzedający zapewnia Klientowi poprawność działania sklepu internetowego w następujących przeglądarkach: IE wersja 7 lub nowsza, FireFox wersja 3 lub nowsza, Opera wersja 9 lub nowsza, Chrome wersja 10 lub nowsza, Safari z zainstalowanymi najnowszymi wersjami JAVA i FLASH, na ekranach o rozdzielczości poziomej powyżej 1024 px. Używanie oprogramowania firm trzecich mających wpływ na funkcjonowanie i funkcjonalność przeglądarek: Internet Explorer, FireFox, Opera, Chrome, Safari może mieć wpływ na poprawne wyświetlanie sklepu, dlatego w celu uzyskania pełnej funkcjonalności sklepu, należy je wszystkie wyłączyć.
- Klient ma prawo przed złożeniem zamówienia do negocjacji wszelkich zapisów umowy ze Sprzedającym, w tym również zmieniających zapisy poniższego regulaminu. Negocjacje, te powinny być prowadzone w formie pisemnej i kierowane na adres Sprzedającego (PRING Paulina Heppner Bór Zapilski 21A 42-133 Węglowice). W przypadku zrezygnowania przez Klienta z możliwości zawarcia umowy na drodze indywidualnych negocjacji zastosowanie ma poniższy regulamin i stosowne przepisy prawa.
- Promocje w sklepie La miz Fashion&Style nie łączą się ze sobą. W przypadku towarów przecenionych żaden dodatkowy rabat nie ma już zastosowania.
II. Zamówienia.
- Zamówienia można składać 24 godziny na dobę.
- Zakupiony towar wraz z wybranym przez Klienta dokumentem sprzedaży paragon lub faktura jest wysyłany wybranym przez Klienta przewoźnikiem ( Poczta lub kurier ) na podany przez Klienta w formularzu zamówienia adres.
- Zawarcie umowy następuje z chwilą złożenia zamówienia przez Klienta. Rozpoczęcie realizacja zamówień płatnych za pobraniem następuje niezwłocznie, a zamówień płatnych przelewem lub za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych po zaksięgowaniu wpłaty Klienta na koncie Sprzedającego.
- Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia na stronie sklepu La miz Fashion&Styl
- Sprzedający zastrzega sobie prawo do odrzucenia zamówienia w przypadku: – błędnego wypełnienia formularza zamówienia – przypadku braku wpłaty należności za zamówienie na wskazane konto w terminie 7 dni – w przypadku wcześniejszego nieodebrania przesyłki
- Sprzedający zastrzega sobie prawo weryfikacji złożonego zamówienia w przypadku uzasadniających wątpliwości co do prawidłowości danych adresowych podanych w procesie składania zamówienia lub braku możliwości kontaktu z kupującym.
- Każdy klient może wprowadzić zmiany do złożonego zamówienia lub anulować złożone zamówienie droga mailową pisząc na adres email sprzedającego lamiz.pl
III. Czas dostawy, dostawa i płatności.
- Klient może wybrać następujące formy płatności za złożone zamówienie:
– Płatności przy odbiorze – należność pobiera kurier
– Płatność z góry – tradycyjnym przelewem bankowym na konto sklepu, PayU.
- Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
- Oferta publikowana w sklepie internetowym La miz Fashion&style nie jest jednoznaczna ze stanem magazynowym sklepu.
- Termin realizacji zamówienia uzależniony jest od czasu dostępności poszczególnego produktu u producenta oraz wybranej formy dostawy. Szczegółowy termin realizacji określony w opisie produktu po wybraniu rozmiaru oaz w podsumowaniu procesu zamówienia.
- W szczególnych wypadkach wysyłka towaru może opóźnić się powyżej terminu określonego w opisie. W takiej sytuacji klienta ma prawo do rezygnacji z złożonego zamówienia bez podania przyczyny.
- W przypadku zamawiania produktów z różnym terminem dostępności, całe zamówienie będzie oczekiwało na skompletowanie. Na prośbę klienta zgłoszoną telefonicznie lub poprzez email wysłany na adres butiklamiz@gmail.com , istnieje możliwość wysłania zamówienia w dwóch osobnych przesyłach.
- Przesyłki wysyłane są za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firmy kurierskiej, które określa kupujący w procesie składania zamówienia.
- Dokładny koszt dostawy określony jest w podczas procesu składania zamówienia oraz w jego podsumowaniu.
IV. Wymiany
- Kupujący ma możliwość wymiany towaru, który nie nosi widocznych śladów użytkowania wykraczających poza zwykłą możliwość zapoznania się z przedmiotem.
- Kupujący ma możliwość wymiany towaru do 14 dni od momenty odebrania przesyłki.
- Koszt odesłania towaru na wymianę ponosi kupujący.
- Sprzedający deklaruje darmową wysyłkę wymienianego towaru za pośrednictwem usług Poczty Polskiej lub kuriera.
- Darmowa wymiana dotyczy tylko produktów wysyłanych na terytorium Polski.
- Cena właściwa towaru na wymianę to cena widniejąca na dokumencie zakupu ( paragonie lub fakturze VAT ).
- Dokładny opis procedury wymiany znajduje się w linku „zwroty i reklamacje” pod adresem
- W przypadku wymiany na produkt o innej wartości, ceną właściwą produktu na wymianę jest cena obowiązująca w dniu nadania paczki ( data stempla pocztowego )
V. Zwroty
- W przypadku niezgodności towaru z umową, pismo określające niezgodność oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji zobowiązania, należy przesłać na adres Sprzedającego.
- W okresie 14 dni od odebrania zamówionego towaru, Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.
Uwaga:
Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT. - Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci klientowi (konsumentowi) wszystkie dokonane przez niego płatności za wyjątkiem kosztu dostarczenia towaru.
-
Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, przelewem bankowym na wskazane przez klienta konto bankowe lub na konto z którego otrzymano płatność ( dotyczy e-płatności )
- Koszt odesłania towaru ponosi kupujący.
- Zwrotu towaru możliwy jest w przypadku gdy zwracany towar nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykłą możliwość zapoznania się z przedmiotem.
- Dokładny opis procedury zwrotu znajduje się w linku „Zwroty i reklamacje” pod adresem https://lamiz.pl/pl/i/Zwroty-i-reklamacje/7
VI. Reklamacje.
- Sprzedający ponosi odpowiedzialność przez dwa lata od daty zakupu w przypadku niezgodności towaru z umową zgodnie z art. 10 Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z 27 lipca 2002 roku i pozostałymi stosownymi przepisami prawa.
- W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu braku dostępności), butik La miz zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
- Sprzedający ustosunkuje się do każdego żądania reklamacyjnego w ciągu 14 dni. Butik La miz Fashion&style nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.
- Dokładny opis procedury reklamacji znajduje się w linku „Zwroty i reklamacje” pod adresem https://lamiz.pl/pl/i/Zwroty-i-reklamacje/7
VII. Ochrona danych osobowych.
- Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z 29.08.1997 r (Dz. U. Nr 133, poz. 883) oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204). Klient podając przy składaniu zamówienia swoje dane osobowe Sprzedającemu wyraża zgodę na ich przetwarzanie przez Sprzedającego w celu realizacji złożonego zamówienia. Klient ma w każdej chwili możliwość wglądu, poprawiania, aktualizacji oraz usuwania swoich danych osobowych.
VIII. Postanowienia końcowe.
- Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Klienta. Nie może być również w ten sposób interpretowane, gdyż w przypadku niezgodności jakiejkolwiek części regulaminu z obowiązującym prawem Sprzedający deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu regulaminu.
- O zmianach regulaminu i ich zakresie zarejestrowani Klienci będą powiadomieni drogą elektroniczną (na wskazany przy rejestracji lub zamówieniu e-mail). Powiadomienie zostanie wysłane co najmniej na 30 dni przed wejściem w życie nowego regulaminu. Zmiany wprowadzane będą w celu dostosowania regulaminu do obowiązującego stanu prawnego.
- Aktualna wersja regulaminu jest zawsze dostępna dla Klienta w zakładce regulamin ( https://www.lamiz.pl/pl/i/Regulamin/3). W trakcie realizacji zamówienia oraz w całym okresie opieki po sprzedażowej. Klienta obowiązuje regulamin zaakceptowany przez niego przy składaniu zamówienia. Z wyjątkiem sytuacji, kiedy Klient uzna go za mniej korzystny od aktualnego i poinformuje Sprzedającego o wyborze aktualnego jako obowiązującego.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednie obowiązujące przepisy prawne. Kwestie sporne rozpatruje sąd właściwy miejscowo i rzeczowo.
- Firma zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian regulaminu z przyczyn tj. zmiana przepisów prawa.
- Umowy zawierane poprzez Butik La miz zawierane są w języku polskim.
Wersja 1.0 z dn. 17.02.18